Renovatie
Sloopwerken en renovaties behoren standaard tot onze vaste werkzaamheden. Dit wordt dan ook met grondige en jarenlange ervaring uitgevoerd.
Sloopwerken en renovaties behoren standaard tot onze vaste werkzaamheden. Dit wordt dan ook met grondige en jarenlange ervaring uitgevoerd.
Grote maar ook kleine aanpassingen van uw kantoor of bedrijfsruimte voeren wij graag voor u uit. Nieuwe ruimtelijke indelingen en ook alle benodigde technische aanpassingen.
Totaal Kantoorinrichting realiseert uw project van ontwerp tot volledig inhuizen en nazorg. Uw gehele project in één hand. Wel zo makkelijk voor u.
In uw kantoorinrichting nemen de kantoormeubelen uiteraard een belangrijke plaats in, zo niet de belangrijkste. Zij bepalen in hoge mate de sfeer in uw kantoor en of uw medewerkers zich comfortabel voelen op hun werkplek. Een goede bureaustoel levert een grote bijdrage aan dit comfort en voorkomt bovendien lichamelijke klachten. Daarnaast kan met kantoormeubilair een grote ruimte zodanig ingedeeld worden dat er naast openheid toch voldoende rust en privacy is. Denk daarbij bijvoorbeeld aan kantoorkasten als scheidingswand of werkplekopstellingen met zichtschotten. U kunt met de juiste kantoormeubels eindeloos variëren, maar er zijn wel een aantal zaken waar u op moet letten. Denk bijvoorbeeld aan de lichtinval op de werkplek, zodat beeldschermen goed leesbaar blijven of de akoestiek in de ruimte, zodat mensen niet afgeleid worden door geluid van andere werkplekken. Totaal Kantoorinrichting Eindhoven geeft u graag een gedegen advies bij het kopen van uw kantoormeubelen en maakt voor u een inrichtingsontwerp in 3D op maat voor een goede visualisatie van de opstelling.
Bel: 040 2120531Niet alleen voor de werkplekken van uw medewerkers zijn kantoormeubels nodig, want kantoormeubilair loopt door uw complete kantoorinrichting heen. De ontvangstbalie met kapstok bij de entree en een comfortabele zithoek voor bezoekers bepalen de eerste indruk van uw bedrijf. De tafels in de vergaderruimtes moeten de juiste afmeting hebben en stoelen een comfortabele zit. U kunt ook denken aan modulaire tafels, die aangepast kunnen worden aan de grootte van het vergaderende gezelschap. Ook de meubels in de directiekamer geven een visitekaartje van uw bedrijf af.
Kantoorkasten zijn er natuurlijk in de eerste plaats om zaken in op te bergen, zodat uw kantoor er netjes en opgeruimd uitziet. Ze kunnen ook heel goed als scheidingswand tussen open werkplekken dienen of uitgerust worden met een speciale achterwand om de akoestiek te verbeteren. Een goede opstelling van uw kantoorkasten is daarom essentieel om een prettige en inspirerende werkomgeving te creëren.
Voor een goede werkplek is de fysieke ergonomie erg belangrijk. De juiste afstelling van bureaus en bureaustoelen kan veel lichamelijke klachten voorkomen, van schade aan gewrichten en spieren tot zelfs een belemmering van de spijsvertering. Daarnaast is beweging, ook tijdens het zitten, van belang. Een bureaustoel met synchroontechniek past zich aan de zithouding van de gebruiker aan en stimuleert het regelmatig veranderen van zithouding, waardoor het lichaam in beweging blijft. Investeren in goede, aan de gebruiker aangepaste werkplekken, is geen overbodige luxe, want uw medewerkers kunnen zich beter concentreren, wat de productiviteit verhoogt. Ook voelen zij zich prettiger en vrolijker, wat de sfeer in het kantoor ten goede komt.
Naast het kopen van kantoormeubilair, bieden we ook de optie tot het leasen ervan. Als ondernemer wilt u natuurlijk zorgdragen voor goede en ergonomische kantoormeubelen. Het juiste kantoormeubilair zorgt immers voor een gezonde werkhouding en een profgessionele uitstraling. Het kopen van het juiste kantoormeubilair kan echter een behoorlijke aanslag zijn op uw liquiditeit. Kantoormeubilair leasen kan daarom een verstandige keuze zijn. In overleg met onze adviseurs kunt u kiezen uit de diverse leasevormen. Deze leasevormen verschillen van elkaar en gezamenlijk kunnen we bekijken welke vorm het best bij uw bedrijfsvoering past. Maak gerust eens een afspraak om de mogelijkheden te bespreken.
Zijn uw kantoormeubelen aan vervanging toe? Wij denken graag met u mee en integreren het nieuwe kantoormeubilair moeiteloos in uw bestaande kantoorinrichting. Mocht u van de gelegenheid gebruik willen maken om ook andere wijzigingen door te voeren, dan kunt u zeker ook bij ons terecht. Totaal Kantoorinrichting is van alle markten thuis als het gaat om het inrichten van kantoorruimtes. Naast dat wij leverancier zijn van kantoormeubilair verzorgen wij ook complete interieurverbouwingen. U vindt ons in Eindhoven en wij werken door heel Noord-Brabant en hebben reeds vele tevreden klanten in bijvoorbeeld:
Maar ook in plaatsen als Roermond, Venlo en Weert in Limburg. Wij zijn niet gebonden aan de regio Brabant, want ook elders in het land zijn wij u graag van dienst bij het kiezen en kopen van uw kantoormeubelen. Neem dus gerust eens contact op. Wij staan voor u klaar!
Alle disciplines onder één dak
Korte lijnen, snel schakelen, één aanspreekpunt
Full service van ontwerp tot en met oplevering
Oplossingen voor ieder budget
Gratis werkplekscan
Meer dan 25 jaar ervaring